Časté otázky zákazníkov
Vyhľadajte si dostupné typy ubytovania a služieb vo Vami požadovanom termíne. Vyberte si z dostupných cenových variantov a vytvorte si jednoducho rezerváciu online.
Vo väčšine prípadov nie je potrebná okamžitá platba za pobyt. Záleží to však od podmienok aké pre predaj svojho ubytovania nastaví ubytovateľ a poskytovateľ služieb. Pobyt je nevyhnutné zo strany hostí uhradiť najneskôr do dňa bezplatného zrušenia pobytu.
Po záverečnom odoslaní online objednávky sa vygeneruje v systéme online rezervácia. Ak má ubytovateľ prepojený hotelový systém, tak portál Betimo.sk posiela rezerváciu priamo do hotelového systému ubytovateľa. Ako hosť môžete svoju rezerváciu spravovať vo svojom konte, do ktorého sa prihlásite v pravom hornom rohu. Cez svoje konto môžete s ubytovateľom komunikovať prostredníctvom správ a rezerváciu môžete taktiež ľahko zrušiť v rámci storno podmienok, ktoré sú pri každej rezervácii zreteľne naformulované.
Každú rezerváciu je možné uhradiť viacerými spôsobmi vrátane jednoduchej online platby v zabezpečenej platobnej bráne a moderných spôsobov úhrady ako Google Pay, Apple pay. Na portáli budeme postupne dopĺňať novinky a rozširovať možnosti bezpečných online platieb podľa najnovších trendov a bezpečnostných štandardov.
Áno, ponúkané kapacity ubytovateľov predávajú v reálnom čase dostupné izby a apartmány na predaj. Každá vytvorená rezervácia na portáli je pre obe strany záväzná a riadi sa podmienkami, za ktoré ubytovatelia ponúkajú svoje služby, a ktoré zákazníci akceptujú v momente rezervovania.
Rezerváciu môžete ako kupujúci zrušiť kedykoľvek online. Po vytvorení rezervácie máte dostupnú online správu rezervácie alebo si môžete vytvoriť svoje konto, v ktorom budete vidieť všetky Vaše pobyty. Rezerváciu je možné zrušiť v každom momente. Po istom dátume môže mať ubytovateľ nárok na storno poplatok. Tento dátum v každom prípade zreteľne vidíte pri cenových podmienkach už počas vytvárania rezervácie.
Ak to ubytovateľ vo svojich podmienkách predja umožní, je dostupná aj online rezervácia bez okamžitej úhrady. Pobyt si jednoducho zarezervujete a neskôr budete automaticky vyzvaný na online platbu. Takýto stav rezervácie sa volá opcia. Opcia je rovnako záväzná pre ubytovateľa ako uhradená rezervácia. S tým rozdielom, že Vašu opciu môžete do dátumu bezplatného zrušenia voľne zrušiť bez storno poplatku. Pred uplynutím dátumu opcie budete vyzvaný na úhradu pobytu. Ak by ste pobyt neuhradili, Vaša opcia automaticky prepadne a termín Vášho pobytu sa opätovne vráti do predaja pre ďalších záujemcov.
V prípade Vášho nároku na vrátenie Vám vaše prostriedky jedoducho vrátime. Garantujeme vrátenie peňazí a chránime Vaše prostriedky. Ubytovateľovi preposielame Vašu platbu najneskôr do 10. dňa nasledujúceho mesiaca.
Časté otázky ubytovateľov
Registrácia na portáli je dobrovoľná a bezplatná. Váš záujem o registrovanie ubytovania nám pošlite prostredníctvom online formulára v pravom hornom rohu.
Rezervácia na portáli prebieha online a priamo. Na portáli sa prezentujú iba dostupné kapacity ubytovania v konkrétnych termínoch a vytvorené rezervácie sú záväzné pre ubytovateľa aj kupujúceho. Podmienky predaja si ako ubytovateľ nastavujete v extranete portálu.
Okrem manuálneho spravovania cien a dostupnosti je možné napojiť na portál channel manager, ktorý bude vašu reálnu dostupnosť synchronizovať aj s inými cestovnými portálmi ako Booking.com, Expedia.com, AirBnB a pod.
Ak na správu Vášho ubytovania používate systém Ellipse od spoločnosti HORECA GROUP, hotelový systém Horec alebo Hores je možné channel manager napojiť priamo na Vaše PMS a synchronizovať dostupnosti na portáli Betimo aj zasielať nové rezervácie priamo do Vášho systému online v reálnom čase.
Portál garantuje všetky peňažné transakcie a preplácanie od zákazníka ku ubytovateľovi. Ubytovateľovi sú peňažné prostriedky preplácané v bode, kedy bola zákazníkovi poskytnutá služba, kedy zákazník už nemá nárok na vrátenie peňazí, alebo keď si pobyt zakúpil bez možnosti vrátenia peňazí. Najneskôr do 10. dňa nasledujúceho mesiaca sú preplatené všetky odpobytované rezervácie za predchádzajúci mesiac.
V prípade nároku na storno poplatok pri zrušení pobytu Vám tieto prostriedky preplácame v identicky ako pri bežnom pobyte. V prípade bezplatného zrušenia pobytu zo strany hosťa sú prostriedky vrátené zákazníkom. Každá rezervácia má podľa podmienok nastavených zo strany ubytovateľa jasné storno podmienky, výšku prípadného storno poplatku aj dátum a čas najneskoršieho bezplatného zrušenia pobytu. Tieto údaje sú uložené v detaile každej rezervácie v extranete portálu a sú súčasťou e-mailových potvrdení a notifikácií, ktoré portál zasiela zákazníkom aj ubytovateľom po vytvorení rezervácie.
Portál je plne automatizovaný. Po rezervácii, aj pri modifikácii a zrušení pobytu dostávate okamžitú mailovú notifikáciu. Ak používate channel manager, Vaše rezervácie a úpravy sú priamo odosielané do rezervačného systému.
Pre komunikáciu so zákazníkom môžete využívať interný chat, ktorý je pripravený vo vašom extranete.
Pre prácu s portálom nie je nevyhnutný channel manager. Spravovať vašu prezentáciu, ceny a dostupnosť si môžete aj v našom prehľadnom extranete. Dávame Vám však do pozornosti možnosť využívať rezervačný systém Ellipse Lite aj v zdarma verzii pre malých ubytovateľov. K dispozícii máte okrem moderného rezervačného systému aj priame rezervácie na vašom webe s 0% províziou za priame rezervácie. Viac info na www.horecagroup.sk.